Hari-hari dalam hidup aku.

blog nie ibarat diari hidup aku..

Sunday, July 7, 2013

Rupa nya ada benda lagi yang aku tak tau

Assalamualaikum ! lama betul tak post dalam blog nie , biasa nya kalau aku post biasa
 nya bnda-2 yang aku tak puas hati je. Kali nie 
memang aku tak puas hati la 
lau nak di ikut kan marah , memang hari nie jagak ak pegi seremban 2 
tapi bila terdengar cerita tadi 
rupanya ada benda lagi yang aku tak tahu. 
Tapi aku tak pasti pulak, apa yang sebenar nya 
yang berlaku tu.
patut la dia tak nak cerita dekat aku pun , rupanya keadaan semakin rumit 
setiap kali aku tanya , dia buat tanya balik 
ataupun dia akan berdalih dengan kata yang lebih specific lagi 
tukar topik . 
Aku nak tanya lebih - lebih pun aku takut 
buat tambah stress dia je . tapi bila gini 
lain pulak yang jadi , aku pulak terseksa . aku cuma nak tolong dia je 
tapi bila da jadi macam nie 
aku pun da jadi keliru .
kalau la dia terbaca apa yang aku tulis nie , aku mintak tolong sangat-sangat 
tolong cerita benda yang sebenar nya 
aku bukan apa , aku cuma nak tahu perkara yang sebenar nya 
kenapa la banyak sangat masalah kat sana tu hah ??
aku pun duk ipta jgak , tapi xde la masalah macam tu .
Aku pun xpasti apa sebenar nya yang jadi , nak tolong salah tak 
tolong pun salah . hmm !! 

No comments:

Post a Comment