Hari-hari dalam hidup aku.

blog nie ibarat diari hidup aku..

Wednesday, January 30, 2013

Aku tak marah pun

Tolong la jangan buat aku macam nie.
Aku marah bukan pasal kau cerita atau pasal kau luahkan perasaan
tapi tiba-tiba je kau stop 
time kita bbm (blackberry messeger) tu.
Aku pantang bena lau org buat cam 2 dekat aku.
Kalau kau nak luahkan perasaan dekat aku tu aku tak kisah pom.
Aku lebih rela sakit hati daripada tahu kau sorokkan benda daripada aku.
Tapi tolong la jangan cerita sekerat jalan.
Aku tak suka la, aku lebih suka kau bercerita dengan aku. Dengan cara yang baik kita dapat 
selesaikannya bersama. 
Macam tu kan lebih elok. Aku dah bagi tahu kan yang aku tak kisah pun tentan perasaan
aku nie. Yang penting kita dapat hidup bahagia macam dulu-dulu.
Tentang perasaan aku, aku dah biasa macam nie.
Buat masa sekarang aku cuma nak kau berkongsi cerita dengan aku memandangkan
kau sedang bermasalah sekarang nie,
aku paham keadaan kau. Aku akan cuba usaha untuk tolong kau
dengan apa cara sekali pon. Kalau kau nak suruh aku slow talk dengan 'dia'
pun aku sanggup. Aku tak ambik kira pun dengan 
perasaan aku nie. Hati aku dah kering pun, sebab itu la kalau masalh yan melibatkan kau 
aku rela untuk tolong kau walaupun aku tahu yang dia akan memberi masalah kepda
aku nanti.
Tak apa aku sanggup lagi. Sebelum aku menutup mata
aku nak pastikan yang kau 
berada dengan orang yang betl-betul dapat menjaga kau.
Dan aku akan pastikan yang kau akan kenal erti KEBAHAGIAN. 

No comments:

Post a Comment