Hari-hari dalam hidup aku.

blog nie ibarat diari hidup aku..

Monday, January 21, 2013

Aku Da Penat

Aku da penat la dengan semua nie, aku tanya tu sebab aku sayang kan kau.
AKu bukan nya nak putuskan hubungan nie tapi aku cuma membetul keadaan nie. Aku tahu yang kau 
bukan lagi yang aku kenal macam dulu.
Kau yang dulu sudah hilang sejak kau pergi belaja kat sana 2. Aku cuma nak kau yang aku kenal
semasa kita dekat sekolah menengah hari 2. Kau menjadi milik ku walau apa pun yang jadi.
Tapi setelah kau berjauhan ini, semua keadaan telah berubah. Aku macam tak kenal kau sapa.
Nama yang sama tapi perangan kau da berubah sepenuhnya.
Aku tahu yang bukan aku seorang yang berada di hati kau, dan aku tahu juga yang kau mengharapkan
si dia menerima cinta kau. AKU TAHU SEMUA ! hampir setiap hari aku stalk profile facebook, profile twitter kau. Semua nya aku dapat agak. Cuma hati nie tak dapat nak lepas kan kau. 
Aku tahu yang selepas kau keluar dengan si dia time hujung semester lepas, 
hati kau telah tertarik dengan si dia.
Maybe aku nie tak cukup baik untuk kau walaupun aku da buat sehabis baik untuk.
Tapi mungkin layanan aku ini tidak cukup sempurna 
untuk kau. Tak mengapa, aku terima seada nya. 
AKu tahu yang aku nie tak sempurna bagi kau. Mungkin semua layanan yang aku bagi kat kau tu tidak cukup sempurna bagi kau.

AKU HARAP KAU BAHAGIA NANTI !!

No comments:

Post a Comment