Hari-hari dalam hidup aku.

blog nie ibarat diari hidup aku..

Friday, January 18, 2013

cuba la faham aku

Kenapa kau tk nak faham aku, aku dah buat macam-macam untuk kau. Aku layan kau macam puteri, aku jaga hati kau, aku tk ambil kisah pom tentang hati aku nie.
tapi kau layan aku macam sampah, time kau susah kau cari aku, time kau ada masalah 
kau cari aku, time kau sedh kau cari aku 
tapi ada kau tanya aku apa yang aku rasa, pernah kau tanya yang ak u suka apa yag aku tk suka?
PERNAK TAK???
Tak pernah. kau cuma pikir tentang diri kau je. Asal kan kau happy cukup la.
ada sekali kau tweet "kau cuna tok setia pom da kira baik"
habis 2 yang aku setia dengan kau selama 3 tahun lebih nie ada kau amik kisah?
ADA TAK???
Tak ada langsung kan. kau ingat aku tak perasan ke semua 2. aku tahu aku nak pernah mainkan perasaan 
perempuan sebelum nie, TAPI bila aku bersama kau selama 3 tahun nie aku tak pernah pun main kan perasaan kau. Aku jaga kau, aku manja kan kau.
Aku nak kau tahu 1 perkara. Kalau kau tengok ke dalam lubut hati ku nie.
kau akan tahu betapa teruk nya kau lakukan terhadap aku. Aku simpan je, aku pendam je sebab tak nak 
kau terasa hati dengan aku bila bagitau kau.
Kalu kau tengok hati aku nie penuh dengan parut kau aje. tak da tempat yang tak berparut.
Aku tahu aku lelaki, tapi tak semestinya aku lelaki aku tak boleh jadi sensitif.
aku pum manusia jugak, aku pom ada hati dan perasaan jugak, aku pun nak rasa kebahagian dan kasih sayang daripada kau. 
AKu pun hamba Allah jugak di bumi ini. TAPI kenapa kau tak boleh layan aku seperti aku layan kau???
KENAPA????????
tak pe la, aku harap Allah akan balas aku dengan yang baik-baik.
IN SYA ALLAH 

No comments:

Post a Comment